| 0 comments ]


Assalamualaikum...

Kepada semua yang masih sudi baca post-post di blog ini.
Banyak yang dah berlaku sepanjang hampir sebulan tidak menulis, berkongsi di blog ini.
Final exam dah pun habis. Mama and babah masih berada di tanah haram. Sejak 3 minggu lepas..masing-masing sibuk siapkan FYP.
Projek ikan aku masih belum siap...banyak sangat masalah timbul...
sejak 3 minggu lepas jugaklah hidup aku macam hilang inspirasi...macam takda apa-apa untuk dicapai..
Sedangkan kerja melambak di depan mata...

Mungkin disebabkan rindu yang melampau pada mama dan baba..
Mungkin jugak sebab berjauhan dengan sahabat handai atau tiada berkesempatan luang masa dengan mereka walau jarak hubungan sekangkang kera...
Entahla..

Kalau korang perasan..aku ubah lagi design blog ni...terima kasih kepada cik Diya sebab bagi award pada aku...maybe award untuk blog paling sadis? or paling meruntun jiwa??
Sekali lagi..entahla...

Pikir2..ada lagi empat 5 bulan saja lagi untuk aku spend dengan kawan-kawan...teman-teman di USM...maybe lepas ni..tak lagi bersua...
Ada yang akan kerja..kahwin...or even sambung master dekat tempat lain...
memang...jarak jauh dekat bukan penghalang persahabatan...tapi percayalah...distance and time can change people...

Harap apa yang ada akan dikekalkan...InsyaAllah...

Urm...jam skarang..237am...
tak ada ilham menulis...
harap paham...
maaf dan selamat tinggal...

0 comments

Post a Comment

Love Is In The Air

Written and art by Dany Riz. Powered by Blogger.

Joined Me, If You Love Me