| 2 comments ]

pada 12NOV...ye sebulan yang lepas..saya telah ditag oleh cik jimah..

sori sangat-sangat..tak berbalas..haha..
sebuk tak ingat dunia...akhirat ja..heheh

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
phone...my devil phone...(ye..phone setan sebab pakai housing kaler merah...siap ader tnduk sume..hahah)

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
nasi lauk ayam..kentang...dengan kacang panjang...rm2.70...murah kan??? huhu...dekat ik ja murah..sebab nasi putih die ade subsidi...setiap pinggan 30sen ja...


3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
nikah nk dekat masjid besi**eh masjid besi ek..yang dekat putrajaya tuh??**
sanding nak dekat dewan mane-mane la...penat la kenduri kat umah..hahahah
tema lak...tak kesah ahh..tgok bini nk camne...tema islamik leh tak???hahahah


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
tak...eh...tak tau la....oppps..no comment!


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
entah...kalau boleh sampai mati la kot..


6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
dating tuh haram kan???hahahaha


7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
gempak kot...bapak kanak-kanak bace gempak lagi..heheh

8. Apakah nama penuh korang?
Danial Hariz Bin Zainal Abidin

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
mama..tempat manja-manja...tempat nk urut kepala...cerita segala benda...
baba lak tempat cucuk...cucuk duit...hahahaha**bah..kalo tibe-tibe baca ni..ariz gurau ja..hehe**


10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
teringin sangat bertemu Rasulullah...sejak baca artikel pasal student jumpa nabi dalam tidur rasa teringin sangat-sangat...


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

ye la...ape gunenye mesen basuh 3 unit kat bawah tu?

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

teringin gi sabah kot...gi pulau cantik...**sebab najah asyik citer yang best2 ja...**
lagi satu teringin gi australia...dengan new zealand...dari kecik tenok gambar je....sob3...

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
?


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
jimah...

susah gila soklan..hahaha

  1. suke sangat buat lawak **D**..hahah...siyes..antara ramai2 pompuan diela paling lawak..leh masuk raja lawak...siyes...leh menang kot...
  2. senang sangat tacing...nih tak moh komen lebih-lebih...karang tacing lagik..haish...
  3. pandai buat kuih raye yang sedap...mufin die pon sedap gak..heheh
15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
jawapan cliche saya...urm...
korang tau saya sayang korang kan...hahah..k dah.


16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

  1. somewhere only we know-keane
  2. the scientist-coldplay
  3. the only exception- paramore
  4. usah lepaskan- taufik batisah
  5. when i look at you- miley cyrus

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
03 JUN 1990 sambut waktu li...(latihan Industri...kat USM nih..) ade sape ek?? ade fsal..najah..mamu..apez...apiq...tgok wayang kat qb...huhu..banyak gak adiah tahun ni...paling banyak...huhu... sume ade 11..besa tak dapat langsung..sebab birthday selalu jatuh time cuti..huhu


18. 5 orang blogger yang korang nk tag
sume dah ditag...sebab pos lame..hahah

19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
takde sape yang hendak diceritakan...heheh

2 comments

jimah said... @ December 14, 2010 at 12:38 AM

ok, nnt nk ec borang raja lawak.. ahaaha..
btw, cantek weyh ko nyer design link blog tuh!! ehem.. ehem.. *kelip mate laju2..* ahahaha..

DanyRiz is just a label...Danial Hariz is the sacred name said... @ December 14, 2010 at 10:57 AM

haha....aku tido kol330 pagi kot siapkan design belog ni..hahah

Post a Comment

Love Is In The Air

Written and art by Dany Riz. Powered by Blogger.

Joined Me, If You Love Me