| 3 comments ]


yes...ive started blogging again...ehhh..speaking la pulok....
ok...dalam akaun gugel nih da ader tige blog tapi tak komersial...so hitamputehidup nih kire blog pertame yg komersial untuk tatapan member2..sape2 je yg nk bacer...
kenape aku buwat belog???
urmm...byk sgt sebb....antarenye sbb aku nih memang blogstalker/walker/jogger yg sangat avid...huhu...
so by blogging ni jugak aku nk engatkan diri aku aper yang aku penah buwat...belaku dlm idop aku...saper kawan2 sekeliling aku...n saper yg slalu suke cari pasal ngan aku...huhu
and notice what??? kata gnti diri yg dgunakan dlam belog ni "aku"...sebbnye rase cm lebih rapat dengn pembace kan..tapy...kalo mud watu mnulis tuh nk gune "I" ke..."gua" ke..."sya" ke....suke atilah ek...huhu
belog nih jugak sebagai medium nk mnunjukkan appreciation ak kepada kawan2 terchenta...n not 4gettin' my family...so korg akan nmpak bnyaklah gmbr2 member2 aku ditempek dlm belog nih...
every post dlm belog nih harapnye tak mggangu gugat mana2 pihak...tapi kalo terase...makanlah cili byk2 ek...k...
cukup merapu untuk post pertame...

jampiserapah.:.kepade anje:anak din yang perasan chumel...aku buat belog nih cepat2 sebb ko desak ek... skang puas ati???heheh

3 comments

jimah said... @ October 20, 2010 at 6:09 PM

yay!! ahahah.. bagos2.. nnt rajin2 update..

DanyRiz is just a label...Danial Hariz is the sacred name said... @ October 21, 2010 at 12:59 AM

baek!!!siler bacer selalu...nnty ader yg berkaitan ngan kamu...huhu

Nurul Amal said... @ October 25, 2010 at 8:39 PM

huh,at last! jupe jgk blog kamu ya

da nk tinggal final sem baru nak komersial blog ye
adoi,tggal sket ler kenangan..

lets create an unforgottble memories...

Post a Comment

Love Is In The Air

Written and art by Dany Riz. Powered by Blogger.

Joined Me, If You Love Me