| 0 comments ]


Salam guyz...kepade sape2 yg sudi bace belog nih...

so..naper arini tber2 rajen nk mngarang??? sebbnye....bende yang slalu sgt berlaku...just happen again...
ape???
korang penah rase tak marah gila kat sumone...tapi sebenrnye takde sbb sgt pon nk marah kat die...
korang penah rse tak tbe2 sedeh mlampau2 sebb perbuaatn seseorg kat korg yang dorg sebenrnye tak rase buat pape salah pon kat korg....
semuenye PERASAAN SENDIRI ja...sebb...rase sangat2 tak larat layan perasaan nih...
selalunye bnde nih msti berlaku on hectic week yg pnoh ngan test...keje2 pesatuan.....n kadang2 bende nih siyesly sgt menganggu konsentrasi...emosi....sumelah....
haish...

lagi satu nk share...perkataan sorry tu sgtlahlah sacred...suci...n berharga...so cmne kalo kiter da overused the 'sorry' word tuh??? the true meaning of it mestilah cam tak bermakne sgt kan....
entahla...but for me...sape2 yang pohon kemaafan...directly trus maafkan...sebb Allah da cipta hati nih bukan untuk simpan dendam....cuma Allah created me as a person yg sangat mudah terase... sangat senang affected by sumone... sgt mudah menyayangi... dan sgt mudah memaafi...

as for history...
banyak sgt da berlaku insiden terase haty la...gado la...especially ngan most of my friends...
you may say that Im WEAK...or VULNERABLE... but thats the reality of me...
even ngan jmah pon aku penah gado for such funny reason...ngan best friend lagilah...tapi...sume end up dgn berbaik...cause I cant stand waiting for forgiveness from other people... Biarlah Im the one yang mengalah...bersalah... BUT...
please...dont take advantage of my weakness... For those yg kenal aku...sume taw yang aku suke memimpin...suke lontarkan pendapat... tegas bila buat keje... benci org yang tak bagi komitmen..suke tegur walaupon aku tau org tu akn benci aku bila aku tgur dia...but u know what???for me only true friends without hypocritical manner je sggup buang ego die untuk tegur sahabat die...but most people just dont get it...they only see the negative side of everything...
kawan2 yg rapat tau aku nih sangat senang tukar mood...senang kecik ati...tapi dorg paham...dorg leh terime seadenye...

So...sape2 yg bace ni aku nk minta maap...atas sume kesalahan aku....
Im not perfect...I belong to Allah...and every feeling and acts of mine is belong to Allah..maybe its my fault of interpreting it in the wrong way... I admit that I cry...and I did cried for this reason... with the shame to Allah who create me but I failed to perform my task to Him..
"Allahumma inni anguzubika minalhammi walhazani wa anguzubika minal ngajzi walkasali wa anguzubika minal jubni walbukhli wa anguzubika min ghalabatiddaini wakohrirrijaal..."

Ya Allah..ak berlindung dgnMu dari perasaan keluh kesah dan dukacita...dan aku berlindung denganMu dari sikap kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung drmu dr sifat ketakutan dan kebakhilan dan aku berlindung dengan Mu dari tekanan hutang dan kekerasan..
OmelanMulut.:.hari ni bday mama yang ke 57...ariz doakan mama sehat selalu...sentiase gembire...n dapat haji yg mabrur nnty...ariz taw ariz bukan ank yang baek...tapi mama terime ariz seadenye...ampunkan sume dose ariz ma....LOVE u FOREVER....:')



0 comments

Post a Comment

Love Is In The Air

Written and art by Dany Riz. Powered by Blogger.

Joined Me, If You Love Me