| 1 comments ]

macam biasa.

aku tak boleh terima keadaan tu lama-lama.

aku mengalah.

aku tak kisah.

sebab mama babah sendiri cakap aku anak diorg yang selalu jadi pak turut.

selalu terima ja benda yang orang buat.

tapi aku rasa tak.

kadang-kadang aku melawan jugak.

tapi aku tak sampai hati.

mesti aku orang pertama mengalah.

mengalah dan si peminta maaf.

ni sifat aku.

nak buat macam mana?

sape kenal tau sifat aku.

memberontak tapi rasa tak senang bila orang muka tunjuk apa yang dirasa.

aku lemah kan?

macam mana nak buat.

selalu sangat bimbang hati yang lain.

selalu main perasaan.

tapi takpe.

aku ada Tuhan untuk jaga hati diri sendiri.

sebab aku kuat dengan Tuhan.

Allah.

1 comments

NabilahZ said... @ March 30, 2011 at 8:31 PM

erm.erm.erm. =)

Post a Comment

Love Is In The Air

Written and art by Dany Riz. Powered by Blogger.

Joined Me, If You Love Me