| 8 comments ]

ok...ni sume "belakang-belakang" kesayangan saye..tengok dlm gmbar, dorg sume relax je saye yang over kan?????????????
fine.

dah tanak sembang ngan najah dah.

setiap kali sembang mesti akan teringat sume2 akan BERPISAH dalam masa sebulan ja lagik.

sume tak jumpe dah.

sume buat hal masing2, lost kontek jadik penunggu tak setia.

sume nak tinggal aku sorang buat master kat sini, tu pon kalo ade rezeki.

kalo tak aku akan menapak dekat ipoh makan roti.

cari duit sampai mati.

sob.sob.sob.sob.sob.

k, takpe.

mase ada lagik.

biarlah.

biar korang sume lupe aku.

tapi aku akan jadi stalker korang for the rest of ur life!

takut tak?

hehe..aku pon takut gak...

sori, dah gile semenjak buat thesis nih...

dah la...

salam.


slipOFtongue::::::rase risau untuk tempuhi fasa baru dalam hidup nanti. sebab aku dah sangat2 selesa dengan hidup sekarang. tak nak ubah apa2. mahu stay dalam kelompok yang sama. tapi aku tau untuk teruskan hidup, matlamat dan impian masing2 berlainan. kita hanya perlu sokong dan doakan kebaikan. kawen??? nantilah cerita kemudian..hehe

8 comments

jimah said... @ March 7, 2011 at 11:24 PM

perpisahan itu pasti~~


*mood sedih sgt*

syafiqz said... @ March 7, 2011 at 11:33 PM

yes...setiap pertemuan mesti ade perpisahan...yg pasti jgn biarkan diri kite dibenci oleh sesiapa pon..biar hubungan persahabtan terjalin selamanya...dan yg paling penting, keep in touch...!!! =P

Nurul Amal said... @ March 7, 2011 at 11:42 PM

haha. danial,btol la gmbr hg tuh over.

nak duk penang lg k? hebat!

yerp, xsampai bp ari ja nak bsama kwn. hargailah masa-masa busy skarang ini. masa-masa sekarang ni lah akan jadi detik yg paling indah untuk dikenang seumur hidup kita.

sambung master pn takkan sama mcm degree, especially kawan2.

sobs~

akie said... @ March 8, 2011 at 12:13 AM

oke...ikhlas tacink bile ckp sal pisah2 nie...

*ujan lebat lam ati*

sayakawanawak said... @ March 8, 2011 at 12:28 AM

gambar saya xpernah ada dalam entry awak..awak memang dah lupa saya n nak berpisah dengan saya ka??

DanyRiz is just a label...Danial Hariz is the sacred name said... @ March 8, 2011 at 7:59 PM

jimah~ perpisahan, kematian, akhirat itu pasti. kita kene bersedia jak bila2`~~~

apiq~~memg boleh kontek tapi feelingnye tak same kan?
kelompok kawan akan berubah....sume kene start all over again.
mungkin tak ada pengganti sebaek mereka.

amal~takmoh da duk penang tapi macam mana??? ada ka dr u laen nk amek aku master dengan pointer tak seberapa~~~sobs..

ika~ untuk awak memg sume entri tacing sebb awak kawan bek saye~~~sobs lagik!_!

sayekawanawk~~~ade ja gambar awak~~~dalam bulatan tuh...jangan ngade2..hehehee...k..nnti saye buat stu entri khas untuk awak. insyaAllah....lagipon saye letak gmbr laen ade org marah nnti...

Nurul Amal said... @ March 9, 2011 at 1:20 AM

eleh. jangan nak poyo. pointer hang okay keyh. aku TERnampak masa key in data untuk borang master kat expen tuh

:P

DanyRiz is just a label...Danial Hariz is the sacred name said... @ March 9, 2011 at 7:18 PM

tidak!!!!!!awat hang tgok pointer aku!!!! malulah camni... mana aku nk letak muka...sob2...

amal~~ pointer aku tuh kategori trok untuk masuk golongan hampa yang hebat2....

Post a Comment

Love Is In The Air

Written and art by Dany Riz. Powered by Blogger.

Joined Me, If You Love Me